KARIÉRA

Přidáte se k nám?

Obchodní asistent/ka

Na pobočku v Pardubicích hledáme novou posilu na pozici Obchodní asistent/ka, pro dlouhodobou spolupráci a oporu obchodního týmu. Budete poskytovat administrativní a základní účetní podporu, komunikovat se stávajícími zákazníky a po administrativní stránce dohlížet na správný a včasný průběh zakázek.

Co bude vašim úkolem:

  • Zpracování obchodní korespondence.
  • Zpracování nákupních a prodejních objednávek, včetně nabídek. Jejich následné zaúčtování, fakturace a archivace.
  • Příjem a naskladňování zboží, jeho kontrola a zavedení do informačního systému.
  • Zodpovědnost za pokladnu (příjem a výdej svěřených peněz).
  • Administrativní podpora při realizaci zakázek.
  • Aktivní práce s informačním systémem společnosti.
  • Kontrola výkazů a dokumentů.
  • Podpora zajištění fungování pobočky (např. nákup kancelářských potřeb, atd.).
  • Spolupráce s kolegy na okolních pobočkách (Žďár n. S., Jihlava, Kolín, Havl. B.).

Jaké požadavky byste měl/a splňovat:

  • Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti.
  • Znalost kancelářských programů MS Office (Word, Excel).
  • Pečlivost a zodpovědnost za svěřené úkoly.
  • ŘP B, ochota cestovat do okolních poboček (1-2x týdně).
  • SŠ vzdělání, ekonomické nebo obchodní zaměření výhodou.
  • Základní orientace v oblasti IT výhodou.

Termín nástupu a podmínky:

  • Nástup možný ihned
  • Pobočka sídlí na adrese Rokycanova 2730, 530 02 Pardubice

Co AUTOCONT nabízí:

  • Perspektivní a zajímavou práci v přátelském kolektivu dynamicky se rozvíjející největší české IT firmě.
  • 5 týdnů dovolené.
  • 12 tis./rok do cafeterie, stravenkový paušál, penzijní připojištění až 1.100Kč/měsíčně, slevy na IT produkty, slevy na pohonné hmoty, výhodné telefonní a datové tarify pro rodinné příslušníky, firemní sportovní a společenské akce.
  • Kolegy, kteří se těší na nového člena/členku týmu!

Tuto pozici hledá

Daniela Chvostková
Daniela Chvostková
HR Business Partner
Můj profil