KARIÉRA

Koho přesně
hledáme?

Vstupte mezi nás.

Řešitel/ka vzdálené IT podpory

Pavel Kliš, team leader Service Desku, hledá do svého týmu novou posilu na pozici Řešitele/ky vzdálené IT podpory. Stanete se součástí týmu, který má na starost komplexní řešení požadavků na správu IT infrastruktury našich zákazníků. Buďte součástí profesionálního týmu největší české IT firmy.

Jak bude vypadat váš pracovní den?

  • Analýzy, diagnostiky a vzdálená řešení požadavků našich zákazníků budou na denním pořádku.
  • Spolupráce s kolegy v týmu pří řešení složitějších požadavků, eskalace požadavků na další úrovně podpory či vedení projektu.
  • Komunikace se zákazníkem a uživateli zákazníka.
  • Společně s ostatními kolegy budete zajišťovat pohotovost.

Co stačí, abychom se potkali?

  • Min. 1 rok praxe se správou serverů, sítí či koncových zařízení.
  • Znalost Windows prostředí a základních aplikací provozovaných na této platformě.
  • Základní znalost serverových technologií MS Server.
  • Znalosti správy sítí – zkušenosti s konfigurací síťových prvků Cisco výhodou.
  • Znalost virtualizační platformy (Hyper-V, VMWare) výhodou.
  • Ochota držet pohotovosti a zajištovat nutné zásahy z domova během noci a víkendů.
  • Ukončené SŠ/VŠ vzdělání.
  • Aktivní znalost AJ výhodou.

Jakou osobnost hledáme?

  • Komunikativní s analytickými schopnosti.
  • Umíte táhnout za jeden provaz a nenecháte svůj tým ve štychu.
  • Máte zodpovědný přístup k práci a schopnost osvojit si nové informace i postupy.
  • Nechybí vám chuť dále se rozvíjet, podporujeme zájem o sebevzdělávání a další kariérní růst interně v rámci AUTOCONTu.

Kde bude váš pracovní stůl?

  • Hornopolní 3322/34, Ostrava.
  • Líbalova 2348/1, Praha 4.

Proč jít do AUTOCONTu?

  • Nabízíme perspektivní a zajímavou práci v dynamicky se rozvíjející české firmě.
  • Budete mít přístup k nejmodernějším informačním technologiím.
  • Čeká vás práce na tuzemských i zahraničních projektech.
  • Dostanete odborné zaškolení na pozici včetně školení měkkých i odborných dovedností. Pokud budete šikovní, je zde možnost kariérního postupu.
  • Také u nás najdete: Cafeterii, stravenky, 25 dní dovolené, zvýhodněné zaměstnanecké tarify, penzijní připojištění, slevy na IT produkty, firemní sportovní a společenské akce aj.

Pokud vás naše nabídka zaujala, neváhejte nám zaslat svůj profesní životopis. Budeme se těšit na vaše odpovědi.

Kontakt

Lucie Zachová, HR Business Partner
AUTOCONT již více než 27 let na českém a slovenském trhu pro své zákazníky úspěšně zavádí a provozuje užitečné informační technologie. Dlouhodobě se specializujeme na podniková řešení Microsoft Dynamics, které také sami interně používáme. Našich více než 120 architektů, konzultantů a programátorů Microsoft Dynamics AX/CRM/NAV se stará o více než 250 zákazníků v České republice a na Slovensku. Na začátku roku 2017 uvedl Microsoft na trh revoluční generaci podnikového řešení Dynamics 365 a na konci roku 2017 vstoupila do AUTOCONTU finanční skupina KKCG. A Microsoft Dynamics začal být v AUTOCONTU fičák….