KARIÉRA

Koho přesně
hledáme?

Vstupte mezi nás.

AUTOCONT je jedničkou na českém trhu v poskytování IT služeb středním a velkým společnostem.

Jsme součástí finanční skupiny KKCG podnikatele Karla Komárka. Společně s dalšími organizacemi (AEC, CAD Studio, Cleverlance, Cloud4com a DataSpring) fungujeme v rámci největší české ICT skupiny ARICOMA group.

Přidej se k nám do AUTOCONTu a poznáš prostředí založené na přátelství, profesionalitě a inovacích.

Specialista řešitel vzdálené správy

Na dlouhodobé projekty pro naše zákazníky hledáme nové kolegy na pozici Specialista řešitel vzdálené správy uživatelů.

Hlavní popis pozice:

Vaším hlavním úkolem bude komplexní řešení požadavků na správu serverů, sítí a koncových zařízení smluvních zákazníků naší společnosti.

Pracovní náplň:

  • analýza požadavků uživatelů, jejich řešení s ohledem na dopad na stranu zákazníka,
  • součinnost s kolegy v týmu pří řešení složitějších požadavků, eskalace požadavků na další úrovně podpory či vedení projektu,
  • komunikace se zákazníkem a uživateli zákazníka,
  • společně s ostatními kolegy zajištění pohotovosti.

Požadavky na pozici:

  • SŠ/VŠ vzdělaní,
  • min. 1 rok praxe se správou serverů, sítí či koncových zařízení,
  • znalost WinTel prostředí a základních aplikací (kancelářské aplikace, Internet) provozovaných na této platformě,
  • ochota držet pohotovosti během noci a víkendů,
  • AJ aktivně výhodou,
  • čistý trestní rejstřík.

Osobnostní předpoklady:

  • zodpovědný přístup k práci, orientace na výsledek,
  • schopnost týmové práce,
  • časová flexibilita,
  • zdravá ambice a chuť se dále rozvíjet, podporujeme zájem o sebevzdělávání a další kariérní růst interně v rámci AUTOCONTu.

Místo výkonu práce:

  • Praha
  • Vysoké Mýto

Nabízíme:

  • perspektivní a zajímavou práci v přátelském kolektivu dynamicky se rozvíjející české firmy,
  • přístup k nejmodernějším informačním technologiím,
  • práce na tuzemských i zahraničních projektech,
  • moderní pracovní prostředí,
  • školení měkkých i odborných dovedností,
  • odborné zaškolení na pozici a možnost kariérního postupu,
  • systém zaměstnaneckých benefitů: stravenky, 25 dní dovolené, cafeterie, zvýhodněné zaměstnanecké tarify, penzijní připojištění, slevy na IT produkty, firemní sportovní a společenské akce aj.

Pokud Vás naše nabídka zaujala, neváhejte nám zaslat svůj profesní životopis. Budeme se těšit na Vaše odpovědi.

Kontakt

AUTOCONT a.s.
Michaela Holušová
AUTOCONT již více než 27 let na českém a slovenském trhu pro své zákazníky úspěšně zavádí a provozuje užitečné informační technologie. Dlouhodobě se specializujeme na podniková řešení Microsoft Dynamics, které také sami interně používáme. Našich více než 120 architektů, konzultantů a programátorů Microsoft Dynamics AX/CRM/NAV se stará o více než 250 zákazníků v České republice a na Slovensku. Na začátku roku 2017 uvedl Microsoft na trh revoluční generaci podnikového řešení Dynamics 365 a na konci roku 2017 vstoupila do AUTOCONTU finanční skupina KKCG. A Microsoft Dynamics začal být v AUTOCONTU fičák….