KARIÉRA

Koho přesně
hledáme?

Vstupte mezi nás.

Jsme jedničkou na českém trhu v poskytování IT služeb středním a velkým společnostem. Společně s dalšími IT firmami skupiny KKCG Karla Komárka tvoříme ARICOMA Group s cílem dále posilovat postavení na trhu ICT nejen v ČR, ale i v mezinárodním měřítku.

Připojte se do týmu AUTOCONT a pomozte nám plnit naši vizi IT profesionál první volby. Tuto vizi naplňujeme ve vztahu k našim zákazníkům, ale i směrem k potenciálním i stávajícím zaměstnancům. Naši lidé si nejvíce váží vzájemného respektu, přátelského prostředí, širokého portfolia technologií, know-how a podpory inovací.

Jsme AUTOCONT.

Vedoucí Service Desku

Hledáme nového manažera IT Service Desku. Víte, co obnáší uživatelská podpora, a máte zkušenosti s vedením lidí? Pak vás bude práce v AUTOCONTu bavit.

Jaké budou Vaše hlavní odpovědnosti:

  • řízení a rozvoj Service Desku v několika lokalitách po ČR
  • odpovědnost za operativní a taktické vedení týmů, jejich rozvoj s ohledem na efektivní fungování a technické znalosti
  • koordinace s vedoucími týmů a dohled nad pracovním výkonem pracovníků
  • plánování směn a zapojení specialistů do jednotlivých projektů
  • podílení se na implementaci nových projektů, na rozvoji podpůrných nástrojů pro Service Desk
  • vedení provozní dokumentace, tvorba a vyhodnocování pracovních reportů a statistik
  • rozvoj ticketovacího nástroje pro Service Desk

Jaké zkušenosti a dovednosti pro výkon pozice potřebujete?

  • SŠ/VŠ vzdělání IT/technického směru
  • praxe ve vedení lidí v rámci ICT + vlastní zkušenosti s uživatelskou podporou
  • znalost procesů podpory ICT a řízení ICT (výhodou certifikace ITIL/Prince2 atd.)
  • znalosti logiky a práce se Service Desk systémy (výhodou je znalost práce s enterprise SD systémem)
  • zkušenost s jednáním se zákazníky/partnery výhodou
  • anglický jazyk na středně pokročilé úrovni

Jaké osobnostní charakteristiky především uplatníte?

  • zkušenosti s vedením týmu, schopnost motivovat a vést šikovné perspektivní lidi
  • dovednost koordinovat lidi i pracovní procesy, dohled nad plněním úkolů
  • schopnost identifikovat problémy v týmu jak v pracovní oblasti, tak v mezilidských vztazích
  • proaktivní přístup k práci, osobní odpovědnost a proklientská orientace

Jsme AUTOCONT, největší česká IT firma. Proč jít do toho s námi?

  • možnost utvářet strategii IT provozu, autonomně řídit tým plný perspektivních kolegů
  • vlastní organizace způsobu fungování, stylu vedení
  • možnost vyrůst v rámci skupiny AUTOCONT, odborný rozvoj v podobě školení a certifikací
  • podpora nejen během adaptačního procesu ze strany kolegů a nadřízeného
  • služební vůz pro soukromé účely, hardware, cafeterie, stravenky, penzijní připojištění, firemní akce atd.

Místo výkonu práce:

  • Praha + služební cesty

Kontakt

AUTOCONT a.s.
Michaela Holušová
AUTOCONT již více než 27 let na českém a slovenském trhu pro své zákazníky úspěšně zavádí a provozuje užitečné informační technologie. Dlouhodobě se specializujeme na podniková řešení Microsoft Dynamics, které také sami interně používáme. Našich více než 120 architektů, konzultantů a programátorů Microsoft Dynamics AX/CRM/NAV se stará o více než 250 zákazníků v České republice a na Slovensku. Na začátku roku 2017 uvedl Microsoft na trh revoluční generaci podnikového řešení Dynamics 365 a na konci roku 2017 vstoupila do AUTOCONTU finanční skupina KKCG. A Microsoft Dynamics začal být v AUTOCONTU fičák….