KARIÉRA

Koho přesně
hledáme?

Vstupte mezi nás.

AUTOCONT je jedničkou na českém trhu v poskytování IT služeb středním a velkým společnostem.

V roce 2017 jsme se stali součástí mezinárodní investiční skupiny KKCG podnikatele Karla Komárka, která má ve svém portfoliu další zajímavé IT společnosti a jejímž cílem je postupně získat dominantní postavení na trhu ICT v regionu a velmi silnou pozici v mezinárodním měřítku.

Přidej se k nám do AUTOCONTu a poznáš prostředí založené na přátelství, profesionalitě a inovacích.

Servisní technik pro vzdálenou správu

Z důvodu rozšiřování týmu hledáme kolegu / kolegyni, kteří mají rádi různorodost, nebojí se řešit problémy a zvládají komunikaci s lidmi. Umí poznat prostředí u přidělených zákazníků a umí spravovat a udržovat jejich ICT v pořádku.

Pracovní náplň:

  • správa serverových technologií Microsoft (Windows server, Exchange, SQL, Active Directory, Terminálové služby, Office 365),
  • správa antivirových SW,
  • správa zálohování,
  • instalace a konfigurace síťových prvků,
  • správa desktopových OS MS Windows, kancelářských aplikací.

Požadavky na pozici:

  • min. SŠ vzdělání ukončené maturitou,
  • min. 1 rok praxe na stejné (obdobné) pozici,
  • zkušenost se serverovými technologiemi Microsoft (Windows, Exchange, SQL, Active Directory, Terminálové služby, Office 365),
  • zkušenosti s virtualizačními platformami VMWare, Hyper-V,
  • zkušenosti s antivirovými programy (Kaspersky, ESET ),
  • zkušenosti se správou a konfigurací zálohovacích řešení (př. Veeam, Altaro, SCDPM jiné),
  • základní znalost / principy sítí TCP/IP,
  • znalost problematiky SSL certifikátů,
  • certifikace Microsoft výhodou,
  • ŘP sk. B – aktivní řidič,
  • anglický jazyk – mírně pokročilý (porozumění psanému textu: technická dokumentace, komunikace s podporou výrobců).

Osobnostní předpoklady:

  • samostatnost a orientace na výsledek,
  • zodpovědný a pro-zákaznický přístup,
  • ochota se vzdělávat,
  • týmový hráč.

Místo výkonu práce:

  • Karlovy Vary
  • Plzeň
  • Liberec

Nabízíme:

  • perspektivní a zajímavou práci v dynamicky se rozvíjející české IT společnosti,
  • osobní rozvojový plán, vzdělávací tréninky a možnost získání certifikací,
  • příjemné a moderní pracovní prostředí,
  • přístup k nejnovějším informačním technologiím,
  • motivující finanční ohodnocení,
  • systém zaměstnaneckých benefitů: cafeterie, příspěvek na stravování, penzijní připojištění, slevy na IT produkty, 5 týdnů dovolené, firemní sportovní a společenské akce aj.

Pokud se chcete stát součástí našeho týmu, neváhejte nám zaslat svůj profesní životopis. Budeme se těšit na Vaše odpovědi!

Kontakt

AUTOCONT a.s.
Michaela Holušová
AUTOCONT již více než 27 let na českém a slovenském trhu pro své zákazníky úspěšně zavádí a provozuje užitečné informační technologie. Dlouhodobě se specializujeme na podniková řešení Microsoft Dynamics, které také sami interně používáme. Našich více než 120 architektů, konzultantů a programátorů Microsoft Dynamics AX/CRM/NAV se stará o více než 250 zákazníků v České republice a na Slovensku. Na začátku roku 2017 uvedl Microsoft na trh revoluční generaci podnikového řešení Dynamics 365 a na konci roku 2017 vstoupila do AUTOCONTU finanční skupina KKCG. A Microsoft Dynamics začal být v AUTOCONTU fičák….