KARIÉRA

Koho přesně
hledáme?

Vstupte mezi nás.

Staráme se o IT našich zákazníků – kompletně, jak o HW tak o SW, od návrhu architektury, přes implementaci řešení a jeho provoz a rozvoj. Máme pracoviště ve všech krajích a jsme našim zákazníkům nablízku. Často jsme doslova „jejich IT“, protože nám své IT kompletně svěřili.

Naši zákazníci na nás spoléhají, spoléhají na to, že je nenecháme v nouzi, a že máme kompetentní tým IT specialistů. Tento tým našich specialistů musí někdo zastřešovat. Expert, který rozumí jak IT, tak také procesům a lidem u zákazníka. IT manažer, který umí pochopit z popisu problému laika co se děje, umí i mnoho věcí vyřešit a pokud to sám nezvládne tak umí předat řešení na specialistu a s jeho pomocí problém vyřešit. Umí být také architektem a navrhnout IT řešení. Umí navržené řešení s pomocí dalších AC nebo partnerských specialistů i zrealizovat a následně rozvíjet a provozovat.

IT manažer pro Prahu, Středočeský a Liberecký kraj

Hledáme experta, který umí být „IT manažerem“ našich zákazníků, a který se umí postarat o kompletní IT středně velké organizace (od cca 50 do cca 500 uživatelů).

Pracovní náplň:

  • na základě konzultací s vedením zákazníka analyzovat IT potřeby zákazníka, vytvořit IT strategii a katalog IT služeb zákazníka,
  • schopnost správy koncových zařízení na OS MS Windows, MacOS, iOS, Android, kancelářského balíku MS Office / MS O365,
  • znalosti implementačních scénářů různých plánů MS O365,
  • schopnost správy elektronické pošty MS Exchange a nástrojů pro spolupráci MS SharePoint resp. nástroje pro elektronickou komunikaci a spolupráci O365,
  • navrhnout a zrealizovat síťovou, server a storage infrastrukturu,
  • samostatně vyřešit běžné problémy uživatelů s počítači, sítěmi, servery,
  • schopnost spravovat virtuální servery na technologii MS HyperV, VMWare ESXi,
  • schopnost spravovat a konfigurovat síťové prvky Cisco, HPE a další běžné značky,
  • zajistit integraci jednotlivých IT infrastrukturních řešení navržených specialisty AUTOCONTu nebo partnerů,
  • řízení dodávek IT infrastrukturních řešení, ať už jsou dodávány AC nebo jinými IT dodavateli,
  • zajištění návrhu IT bezpečnostní strategie,
  • návrh a zajištění systému péče o koncové uživatele, jejich IT podpory a průběžného a pravidelného školení a zvyšování schopnosti využívat instalovaná IT řešení.

Požadavky na pozici:

  • SŠ/VŠ vzdělání v oboru IT,
  • min. 2 roky praxe v pozici interního IT manažera středně velké organizace (výrobní, obchodní či oblast služeb); předchozí praxe min. 3 roky v pozici HW IT specialisty,
  • ŘP sk. B – aktivní řidič.

Uvítáme, pokud budete mít nějaké z níže uvedených znalostí a schopností:

  • znalosti v oblasti IT bezpečnosti na základní úrovni z pohledu legislativy a procesů,
  • zkušenosti s provozováním Service Desku - zajištění systému sběru a vyhodnocování požadavků na IT řešení od uživatelů i vedení a vytvoření podkladů pro průběžné řízení rozvoje IT řešení,
  • vyhodnocování a řízení dodávek IT služeb a dodržování SLA,
  • zkušenosti s řízením dodavatelů podnikových aplikací (ekonomické a provozní IS, firemní portál, DMS, personální a mzdový IS, eShopy, technologické výrobní aplikace,…),
  • znalost databází MySQL, MSSQL, jazyka SQL,
  • znalosti na úrovni školitele MS Excel, MS Outlook,
  • dovednost programovat či skriptovat v některém z moderních jazyků (PowerShell, PHP, C#, Java).

Hledáme člověka:

  • se širokým záběrem IT problematiky, který umí najít porozumění mezi vedením zákazníka, uživateli a IT specialisty,
  • kterého IT baví, má rád techniku a technologie a zároveň lidi,
  • který má zkušenost s řízením IT u zákazníka a chce se pohybovat ve více prostředích a u více zákazníků,
  • který ví, že plánovat je důležité ale, že žádný plán nepřežije první kontakt s realitou. Umí odhadnout nejistoty a rizika a umí řešit změny a problémy,
  • už něco zažil a vyřešil a jen tak něco ho nerozhází, je odolný vůči stresu a umí ve stresu řídit tým,
  • který vidí práci, samostatně se jí chopí, ale zároveň si umí říct o pomoc, když mu dojdou síly nebo zkušenosti,
  • který ví, že jsou situace kdy je třeba tým vést, ale jsou i situace, kdy je třeba tým řídit,
  • s neformální autoritou, která vychází z jeho kompetencí a zkušeností.

Místo výkonu práce:

  • Praha, Středočeský a Liberecký kraj

Termín nástupu:

  • Ihned/dohodou

Proč být součástí AUTOCONTu:

  • za 29 let, kdy poskytujeme IT služby našim zákazníkům, jsme prokázali, že se umíme proměnit a přizpůsobit a zákazníkům přinášet stále nové IT technologie,
  • máme vlastní specializované týmy pro všechny oblasti IT – dodávky IT infrastruktury zejména na platformách HPE, Dell/EMC, Cisco, Lenovo, Microsoft, VMWARE, vývoj SW, implementace řešení MS Dynamics AX, NAV, D365, CRM, SharePoint,
  • máme vlastní datové centrum, ze kterého poskytujeme cloudové služby,
  • naše práce není stereotypní a nebudete se u nás nudit,
  • staráme se o rozvoj kompetencí našich lidí, pravidelně naše specialisty školíme a doškolujeme ve spolupráci s výrobci,
  • jsme rozmanitý kolektiv – od studentů na praxi, přes ambiciózní mladé specialisty po zkušené ostřílené „ajťáky“. Jsme více kamarádi než kolegové a máme mnoho společných mimo pracovních sportovních aktivit,
  • systém zaměstnaneckých benefitů: 25 dní dovolené, Cafeterii, příspěvek na stravování, zvýhodněné zaměstnanecké tarify, penzijní připojištění, slevy na IT produkty, firemní sportovní a společenské akce, možnost práce home office aj.,
  • služební auto můžete dle zákonných podmínek používat i pro soukromé účely.

V případě Vašeho zájmu neváhejte zaslat svůj profesní životopis, budeme se těšit na Vaše odpovědi.

Kontakt

AUTOCONT a.s.
Michaela Holušová
AUTOCONT již více než 27 let na českém a slovenském trhu pro své zákazníky úspěšně zavádí a provozuje užitečné informační technologie. Dlouhodobě se specializujeme na podniková řešení Microsoft Dynamics, které také sami interně používáme. Našich více než 120 architektů, konzultantů a programátorů Microsoft Dynamics AX/CRM/NAV se stará o více než 250 zákazníků v České republice a na Slovensku. Na začátku roku 2017 uvedl Microsoft na trh revoluční generaci podnikového řešení Dynamics 365 a na konci roku 2017 vstoupila do AUTOCONTU finanční skupina KKCG. A Microsoft Dynamics začal být v AUTOCONTU fičák….