KARIÉRA

Koho přesně
hledáme?

Vstupte mezi nás.

AUTOCONT je jedničkou na českém trhu v poskytování IT služeb středním a velkým společnostem.

V roce 2017 jsme se stali součástí mezinárodní investiční skupiny KKCG podnikatele Karla Komárka, která má ve svém portfoliu další zajímavé IT společnosti a jejímž cílem je postupně získat dominantní postavení na trhu ICT v regionu a velmi silnou pozici v mezinárodním měřítku.

Přidej se k nám do AUTOCONTu a poznáš prostředí založené na přátelství, profesionalitě a inovacích.

Servisní technik pro vzdálenou správu

Z důvodu rozšiřování týmu hledáme kolegu / kolegyni, kteří mají rádi různorodost, nebojí se řešit problémy a zvládají komunikaci s lidmi. Umí poznat prostředí u přidělených zákazníků a umí spravovat a udržovat jejich ICT v pořádku.

Pracovní náplň:

  • správa serverových technologií Microsoft (Windows server, Exchange, SQL, Active Directory, Terminálové služby, Office 365),
  • správa antivirových SW,
  • správa zálohování,
  • instalace a konfigurace síťových prvků,
  • správa desktopových OS MS Windows, kancelářských aplikací.

Požadavky na pozici:

  • min. SŠ vzdělání ukončené maturitou,
  • min. 1 rok praxe na stejné (obdobné) pozici,
  • zkušenost se serverovými technologiemi Microsoft (Windows, Exchange, SQL, Active Directory, Terminálové služby, Office 365),
  • zkušenosti s virtualizačními platformami VMWare, Hyper-V,
  • zkušenosti s antivirovými programy (Kaspersky, ESET ),
  • zkušenosti se správou a konfigurací zálohovacích řešení (př. Veeam, Altaro, SCDPM jiné),
  • základní znalost / principy sítí TCP/IP,
  • znalost problematiky SSL certifikátů,
  • certifikace Microsoft výhodou,
  • ŘP sk. B – aktivní řidič,
  • anglický jazyk – mírně pokročilý (porozumění psanému textu: technická dokumentace, komunikace s podporou výrobců).

Osobnostní předpoklady:

  • samostatnost a orientace na výsledek,
  • zodpovědný a pro-zákaznický přístup,
  • ochota se vzdělávat,
  • týmový hráč.

Místo výkonu práce:

  • Karlovy Vary
  • Plzeň

Nabízíme:

  • perspektivní a zajímavou práci v dynamicky se rozvíjející české IT společnosti,
  • osobní rozvojový plán, vzdělávací tréninky a možnost získání certifikací,
  • příjemné a moderní pracovní prostředí,
  • přístup k nejnovějším informačním technologiím,
  • motivující finanční ohodnocení,
  • systém zaměstnaneckých benefitů: cafeterie, příspěvek na stravování, penzijní připojištění, slevy na IT produkty, 5 týdnů dovolené, firemní sportovní a společenské akce aj.

Pokud se chcete stát součástí našeho týmu, neváhejte nám zaslat svůj profesní životopis. Budeme se těšit na Vaše odpovědi!

Kontakt

AUTOCONT a.s.
Lucie Vaněčková
Líbalova 1/2348
149 00  Praha-Chodov
Česká republika
AUTOCONT již více než 27 let na českém a slovenském trhu pro své zákazníky úspěšně zavádí a provozuje užitečné informační technologie. Dlouhodobě se specializujeme na podniková řešení Microsoft Dynamics, které také sami interně používáme. Našich více než 120 architektů, konzultantů a programátorů Microsoft Dynamics AX/CRM/NAV se stará o více než 250 zákazníků v České republice a na Slovensku. Na začátku roku 2017 uvedl Microsoft na trh revoluční generaci podnikového řešení Dynamics 365 a na konci roku 2017 vstoupila do AUTOCONTU finanční skupina KKCG. A Microsoft Dynamics začal být v AUTOCONTU fičák….