KARIÉRA

Koho přesně
hledáme?

Vstupte mezi nás.

AUTOCONT je jedničkou na českém trhu v poskytování IT služeb středním a velkým společnostem.

Jsme součástí finanční skupiny KKCG podnikatele Karla Komárka. Společně s dalšími organizacemi (AEC, CAD Studio, Cleverlance, Cloud4com a DataSpring) fungujeme v rámci největší české ICT skupiny ARICOMA group.

Přidej se k nám do AUTOCONTu a poznáš prostředí založené na přátelství, profesionalitě a inovacích.

Obchodní manažer

Proč být Obchodním manažerem v AUTOCONTu?

Stanete se součástí jednoho z dlouhodobě nejúspěšnějších týmu AUTOCONTU týmu, který se věnuje službám v oblasti IT Service Managementu. Budete součástí největší české IT skupiny ARICOMA Group, jež představuje uskupení IT organizací v portfoliu KKCG Karla Komárka.

Jaké hlavní odpovědnosti na Vás čekají?

  • zodpovídá za svěřené zákazníky, odpovídající business plán, jeho plnění a naplňování obchodní strategie,
  • rozvíjí zákaznické, produktové a službové portfolio divize ITSM,
  • společně s týmem provozu ITSM realizuje obchodní politiku,
  • aktivně vyhledává nové obchodní příležitosti pro prodej,
  • reprezentuje společnost při vytváření a udržování obchodních vztahů,
  • působí v ČR i v zahraničí,
  • motivuje kolegy ke spolupráci.

Jaké požadavky byste měl/a splňovat pro tuto roli?

  • min. 3 roky v prostředí IT služeb,
  • vhled do provozu koncových zařízení a serverů, aplikací,
  • znalost principů fungování ITSM služeb po technické i obchodní stránce,
  • důslednost v obchodování – kvalifikuje a samostatně vede svěřené obchodní příležitosti,
  • AJ na pokročilé úrovni, NJ výhodou.

Jakého člověka hledáme?

  • orientovaného na výsledek a schopného rozpoznat obchodní příležitost,
  • důsledného, se zodpovědným přístupem,
  • orientovaného na potřeby zákazníka s vynikajícími komunikačními dovednostmi,
  • reprezentativního profesionála,
  • proaktivního, s důvěrou ve schopnosti ostatních.

Co Vám může AUTOCONT nabídnout?

  • stabilní zázemí skupiny AUTOCONT, potažmo ARICOMA Group,
  • jedinečné projekty, zajímaví klienti,
  • profesionální a lidští kolegové,
  • školení měkkých i odborných dovedností, individuální rozvojový plán,
  • kariérní plán, možnost profesního růstu,
  • po dohodě home office, flexibilní pracovní doba,
  • systém zaměstnaneckých benefitů: 5 týdnů dovolené, měsíční příspěvek 1 000 Kč do cafeterie, notebook, mobilní telefon, stravenky, penzijní připojištění, firemní sportovní a společenské akce aj.

Kde budete pracovat?

  • centrála v Praze, ale primárně tam, kde bude obchod.

Kontakt

AUTOCONT a.s.
Lucie Zachová
Líbalova 2348/1
149 00  Praha 11-Chodov
Česká republika
Telefon: 778 497 649
AUTOCONT již více než 27 let na českém a slovenském trhu pro své zákazníky úspěšně zavádí a provozuje užitečné informační technologie. Dlouhodobě se specializujeme na podniková řešení Microsoft Dynamics, které také sami interně používáme. Našich více než 120 architektů, konzultantů a programátorů Microsoft Dynamics AX/CRM/NAV se stará o více než 250 zákazníků v České republice a na Slovensku. Na začátku roku 2017 uvedl Microsoft na trh revoluční generaci podnikového řešení Dynamics 365 a na konci roku 2017 vstoupila do AUTOCONTU finanční skupina KKCG. A Microsoft Dynamics začal být v AUTOCONTU fičák….