KARIÉRA

Koho přesně
hledáme?

Vstupte mezi nás.

Jsme jedničkou na českém trhu v poskytování IT služeb středním a velkým společnostem. Jsme součástí mezinárodní skupiny KKCG podnikatele Karla Komárka a společně s ostatními sesterskými IT společnostmi jsme utvořili největší ICT skupinu v ČR s názvem ARICOMA group. Jejím cílem je dále rozvíjet dominantní postavení na trhu ICT v regionu a budovat svou silnou pozici také v mezinárodním měřítku. Toto propojení nás opět posouvá, stejně jako minulé kroky v naší úspěšné historii, o patro výše a přináší svěží vítr do plachet našich lodí letícím vstříc novým projektům.

Naše Business Unit PODNIKOVÉ APLIKACE se dlouhodobě specializuje na Microsoft produkty a podniková řešení. Naši konzultanti, vývojáři a projektoví manažeři denně hledají ty nejefektivnější cesty pro uchopení interních procesů zákazníků z různých odvětví.

Junior Finance Consultant (Microsoft podnikové systémy)

Jste to Vy?

  • Jsi pár let po škole a hledáš práci, ve které se hodně naučíš?
  • Pohybuješ se v podnikových financích a chceš to propojit s technickými znalostmi IS v pozadí?
  • Chceš získat zkušenosti z českých i mezinárodních projektů?
  • Chceš získat know-how profesionálů na Microsoft podniková řešení?

Co Tě na této pozici čeká?

  • Naučíš se dokonale znát podnikový systém, který pomáhá řídit mnoho firem po celém světě
  • Využiješ a prohloubíš své znalosti procesů z oblasti firemních financí
  • Poznáš různá prostředí zákazníků z hlediska nastavení procesů a odvětvových specifik
  • Pronikneš do konzultantské činnosti, složíš si Microsoft certifikace
  • Budeš nabírat mnoho zkušeností na projektech pod vedením zkušenějších kolegů

Proč jít k nám?

  • Raketový růst Tvé odbornosti, jak v oblasti podnikových financí, tak ve fungování moderních informačních systémů
  • Zkušenosti ze zajímavých projektů u předního dodavatele podnikových systémů a aplikací v ČR
  • Osobní rozvoj - školení, certifikace, jazykové kurzy
  • Samostatnost, prostor pro vlastní invenci i odborné vedení seniorů
  • Flexibilita při organizaci práce, home office
  • 5 týdnů dovolené
  • Cafeterie, stravenky, penzijní připojištění, slevy na IT produkty, firemní sportovní a společenské akce aj.
  • Kolegové, kteří se těší na nového člena týmu!

Co od Tebe očekáváme?

  • Základní zkušenosti a orientace v oblasti firemních financí (i jejich části)
  • Vystudovanou VŠ – ekonomický obor
  • Analytické a kritické myšlení
  • Zkušenost s jakýmkoli ERP nebo účetním systémem či jen jeho částí výhodou
  • Chuť se hodně učit
  • Týmového ducha
  • Ochotu příležitostně cestovat a řidičský průkaz skupiny B
  • Angličtinu na komunikativní úrovni

Místo výkonu práce

  • Praha - Chodov
  • České Budějovice

Termín nástupu a podmínky

  • ihned nebo dle dohody
  • smlouva na dobu neurčitou

Pokud máš pocit, že tohle by mohlo být to pravé, neváhej nám zaslat svůj profil!
Už teď se těšíme na viděnou!

Kontakt

AUTOCONT a.s.
Lucie Poláková
AUTOCONT již více než 27 let na českém a slovenském trhu pro své zákazníky úspěšně zavádí a provozuje užitečné informační technologie. Dlouhodobě se specializujeme na podniková řešení Microsoft Dynamics, které také sami interně používáme. Našich více než 120 architektů, konzultantů a programátorů Microsoft Dynamics AX/CRM/NAV se stará o více než 250 zákazníků v České republice a na Slovensku. Na začátku roku 2017 uvedl Microsoft na trh revoluční generaci podnikového řešení Dynamics 365 a na konci roku 2017 vstoupila do AUTOCONTU finanční skupina KKCG. A Microsoft Dynamics začal být v AUTOCONTU fičák….