KARIÉRA

Koho přesně
hledáme?

Vstupte mezi nás.

Jsme jedničkou na českém trhu v poskytování IT služeb středním a velkým společnostem. Jsme součástí mezinárodní investiční skupiny KKCG podnikatele Karla Komárka a společně s ostatními sesterskými IT společnostmi jsme utvořili největší ICT skupinu v ČR s názvem ARICOMA group. Jejím cílem je dále rozvíjet dominantní postavení na trhu ICT v regionu a budovat svou silnou pozici také v mezinárodním měřítku. Toto propojení nás opět posouvá, stejně jako minulé kroky v naší úspěšné historii, o patro výše a přináší svěží vítr do plachet našich lodí letícím vstříc novým projektům.

Naše Business Unit PODNIKOVÉ APLIKACE se dlouhodobě specializuje na Microsoft produkty a podniková řešení. Naši konzultanti, vývojáři a projektoví manažeři denně hledají ty nejefektivnější cesty pro uchopení interních procesů zákazníků z různých odvětví.

KONZULTANT pro podnikové systémy JUNIOR

Co bude Vaší pracovní náplní?

V roli konzultanta uplatníte své základní znalosti ze světa fungování větších či menších podnikových systémů či jejich částí, ať už z pohledu dodavatele nebo interního zákazníka.
V konzultantské roli pod hlavičkou AUTOCONTu budete prostředníkem mezi světem zákazníka a matrixem Microsoft Dynamics Business Central. Budete analyzovat, hledat řešení, přinášet návrhy, testovat, komunikovat, prezentovat, implementovat, radit, školit a hlavně sám se neustále vzdělávat…je to náročná, ale i velmi RŮZNORODÁ práce, a je tu tým, který Vám pomůže Vaše obzory rozšiřovat.

Proč jít k nám?

  • Sdílení know-how a růst odbornosti v oblasti podnikových financí a Microsoft ERP systémů
  • Stabilita a zázemí velké firmy, flexibilita malé jednotky se samostatným řízením
  • Možnost aktivního zapojení do týmu, který naslouchá svým zaměstnancům i zákazníkům
  • Zajímavé projekty a sdílení znalostí zkušeného implementátora podnikových systémů a aplikací
  • Osobní rozvoj - školení, certifikace, jazykové kurzy
  • Flexibilita při organizaci práce a osobního života, home office
  • 5 týdnů dovolené
  • Cafeterie, stravenky, penzijní připojištění, slevy na IT produkty, slevy na pohonné hmoty, výhodné telefonní tarify pro rodinné příslušníky, firemní sportovní a společenské akce
  • Kolegové, kteří se těší na nového člena týmu!

Jaké znalosti a dovednosti uplatníte?

  • Zkušenosti s jakýmkoli podnikovým systémem nebo jeho částí (ERP, účetní SW) z pohledu dodavatele nebo interního uživatele
  • Znalost procesů a praktické zkušenosti s podnikovým řízením v oboru lázeňství, příp. v oblasti zdravotní péče, významnou výhodou
  • Přehled a bystrý úsudek vysokoškoláka (IT, ekonomické obory jsou výhodou)
  • Analytické a kritické myšlení
  • Pozitivní vztah k informačním technologiím
  • Velkou chuť se dále odborně vzdělávat
  • Týmového ducha
  • Ochotu příležitostně cestovat a řidičský průkaz skupiny B
  • Angličtinu minimálně na úrovni B1

Místo výkonu práce

  • Teplice (dle domluvy i jiná část Severních Čech)

Termín nástupu a podmínky

  • nástup dle dohody
  • plný úvazek
  • smlouva na dobu neurčitou

Pokud po přečtení inzerátu máte někde uvnitř pocit, že by to mohlo být „ono“, zašlete nám svůj profesní životopis.

Těšíme se na osobní setkání.

Kontakt

AUTOCONT a.s.
Lucie Poláková
AUTOCONT již více než 27 let na českém a slovenském trhu pro své zákazníky úspěšně zavádí a provozuje užitečné informační technologie. Dlouhodobě se specializujeme na podniková řešení Microsoft Dynamics, které také sami interně používáme. Našich více než 120 architektů, konzultantů a programátorů Microsoft Dynamics AX/CRM/NAV se stará o více než 250 zákazníků v České republice a na Slovensku. Na začátku roku 2017 uvedl Microsoft na trh revoluční generaci podnikového řešení Dynamics 365 a na konci roku 2017 vstoupila do AUTOCONTU finanční skupina KKCG. A Microsoft Dynamics začal být v AUTOCONTU fičák….