KARIÉRA

Koho přesně
hledáme?

Vstupte mezi nás.

Jsme jedničkou na českém trhu v poskytování IT služeb středním a velkým společnostem. Jsme součástí mezinárodní skupiny KKCG podnikatele Karla Komárka a společně s ostatními sesterskými IT společnostmi jsme utvořili největší ICT skupinu v ČR s názvem ARICOMA. Jejím cílem je dále rozvíjet dominantní postavení na trhu ICT v regionu a budovat svou silnou pozici také v mezinárodním měřítku. Toto propojení nás opět posouvá, stejně jako minulé kroky v naší úspěšné historii, o patro výše a přináší svěží vítr do plachet našich lodí letícím vstříc novým projektům.

Naše Business Unit PODNIKOVÉ APLIKACE se dlouhodobě specializuje na Microsoft produkty a podniková řešení. Naši konzultanti, vývojáři a projektoví manažeři denně hledají ty nejefektivnější cesty pro uchopení interních procesů zákazníků z různých odvětví.

Dynamics 365 Business Central (NAV) Consultant

Co bude Vaší pracovní náplní?

V roli konzultanta uplatníte své znalosti ze světa fungování ERP a odborné oborové znalosti podnikového řízení. Budete prostředníkem mezi světem zákazníka a matrixem Microsoft Dynamics Business Central. Budete analyzovat, hledat řešení, přinášet návrhy, testovat, komunikovat, prezentovat, implementovat, radit, školit, sám se neustále vzdělávat…je to náročná, ale i velmi RŮZNORODÁ práce, která přináší mnoho zajímavých poznání, setkání a osobního naplnění, když se podaří udělat podnikání zákazníka efektivnější. A to vše s podporou silného zaměstnavatele.

Proč jít k nám

  • Sdílení know-how a růst odbornosti v oblasti podnikových financí a Microsoft ERP systémů
  • Stabilita a zázemí velké firmy, flexibilita malé jednotky se samostatným řízením
  • Možnost aktivního zapojení do týmu, který naslouchá svým zaměstnancům i zákazníkům
  • Zajímavé projekty a sdílení znalostí zkušeného implementátora podnikových systémů a aplikací
  • Osobní rozvoj - školení, certifikace, jazykové kurzy
  • Flexibilita při organizaci práce a osobního života, home office
  • 5 týdnů dovolené
  • Služební vůz k soukromým účelům po zapracování
  • Cafeterie, stravenky, penzijní připojištění, slevy na IT produkty, slevy na pohonné hmoty, výhodné telefonní tarify pro rodinné příslušníky, firemní sportovní a společenské akce
  • Kolegové, kteří se těší na nového člena týmu!

Jaké znalosti a dovednosti uplatníte

  • Zkušenosti s konzultační činností v oblasti ERP systémů bezpodmínečně nutná
  • Znalost procesů a praktické zkušenosti s podnikovým řízením v oboru lázeňství, příp. v oblasti zdravotní péče, významnou výhodou
  • Přehled a bystrý úsudek vysokoškoláka
  • Analytické a kritické myšlení
  • Pozitivní vztah k informačním technologiím
  • Chuť se dále odborně vzdělávat
  • Týmového ducha
  • Ochotu příležitostně cestovat a řidičský průkaz skupiny B
  • Angličtinu minimálně na úrovni B1

Místo výkonu práce

  • Teplice (dle domluvy i jiná část Severních Čech)

Termín nástupu a podmínky

  • nástup dle dohody
  • plný úvazek
  • smlouva na dobu neurčitou

Pokud po přečtení inzerátu máte někde uvnitř pocit, že by to mohlo být „ono“, pracovat v AUTOCONTu, zašlete nám svůj profesní životopis.
Těšíme se na osobní setkání.

Kontakt

AUTOCONT a.s.
Lucie Poláková
AUTOCONT již více než 27 let na českém a slovenském trhu pro své zákazníky úspěšně zavádí a provozuje užitečné informační technologie. Dlouhodobě se specializujeme na podniková řešení Microsoft Dynamics, které také sami interně používáme. Našich více než 120 architektů, konzultantů a programátorů Microsoft Dynamics AX/CRM/NAV se stará o více než 250 zákazníků v České republice a na Slovensku. Na začátku roku 2017 uvedl Microsoft na trh revoluční generaci podnikového řešení Dynamics 365 a na konci roku 2017 vstoupila do AUTOCONTU finanční skupina KKCG. A Microsoft Dynamics začal být v AUTOCONTU fičák….