KARIÉRA

Koho přesně
hledáme?

Vstupte mezi nás.

AUTOCONT je jedničkou na českém trhu v poskytování IT služeb středním a velkým společnostem.

V minulém roce jsme se stali součástí mezinárodní investiční skupiny KKCG podnikatele Karla Komárka, která má ve svém portfoliu další zajímavé IT společnosti a jejímž cílem je postupně získat dominantní postavení na trhu ICT v regionu a velmi silnou pozici v mezinárodním měřítku.

Přidej se k nám do AUTOCONTu a poznáš prostředí založené na přátelství, profesionalitě a inovacích.

Konzultant Document Management Systems

Máte zkušenosti z oblastí Správy dokumentů, digitalizace dokumentů BI, nebo AI a to ze školy nebo z praxe? Chcete se ve zmíněných oblastech dále rozvíjet? Hledáte profesi, kde se spojí technická rovina se zákaznickým přístupem?

Pak hledáme právě Vás!

Z důvodu rozšíření našeho týmu specialistů z oblasti Document Management System hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Konzultant DMS řešení.

Vaším hlavním úkolem bude návrh a realizace řešení a podpora zákazníků.

Pracovní náplň

- analýza potřeb zákazníků a na základě analýz vypracování a prezentace návrhů řešení,
- školení uživatelů zákazníka,
- zajištění telefonické podpory při realizaci a testování zakázky,
- provádění testování a dokumentování programových úprav,
- spolupráce s ostatními kolegy týmu v oblasti návrhů zákaznických řešení.

Co by měl nový kolega pokrývat

- SŠ/VŠ vzdělání, pozice vhodná zejména pro absolventy VŠ,
- zkušenost z uvedených oblastí správy dokumentů, digitalizace dokumentů, BI nebo AI – profesní, případně studijní projekty,
- zkušenost z oblasti zákaznické podpory a komunikace se zákazníky na obchodní bázi výhodou,
- zkušenost s nasazováním ICT řešení u zákazníků výhodou,
- výborná znalost MS Office,
- aktivní znalost anglického jazyka,
- ŘP B – aktivně, časová flexibilita.

Osobnostní předpoklady

- analytické schopnosti,
- dobré komunikační a prezentační dovednosti,
- prozákaznický přístup a orientace na výsledek,
- schopnost týmové i samostatné práce,
- zájem o další profesní rozvoj.

Nabízíme

- perspektivní a zajímavou práci v dynamicky se rozvíjející české firmě,
- školení měkkých i odborných dovedností, certifikace,
- možnost osobního i profesního růstu,
- výkon práce v moderním prostředí,
- systém zaměstnaneckých benefitů: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, penzijní připojištění, slevy na IT produkty, firemní sportovní a společenské akce, dle dohody možnost práce home office aj.

Místo výkonu práce

- Praha
- Brno

Termín nástupu

- ihned/dohodou

Pokud Vás naše nabídka zaujala, neváhejte nám zaslat svůj profesní životopis. Budeme se těšit na Vaše odpovědi.

Kontakt

AUTOCONT a.s.
Lucie Zachová
Líbalova 2348/1
149 00  Praha 11-Chodov
Česká republika
Telefon: 778 497 649
AUTOCONT již více než 27 let na českém a slovenském trhu pro své zákazníky úspěšně zavádí a provozuje užitečné informační technologie. Dlouhodobě se specializujeme na podniková řešení Microsoft Dynamics, které také sami interně používáme. Našich více než 120 architektů, konzultantů a programátorů Microsoft Dynamics AX/CRM/NAV se stará o více než 250 zákazníků v České republice a na Slovensku. Na začátku roku 2017 uvedl Microsoft na trh revoluční generaci podnikového řešení Dynamics 365 a na konci roku 2017 vstoupila do AUTOCONTU finanční skupina KKCG. A Microsoft Dynamics začal být v AUTOCONTU fičák….