KARIÉRA

Koho přesně
hledáme?

Vstupte mezi nás.

Akviziční obchodník/obchodnice

Z důvodu rozšíření našich obchodních aktivit hledáme nového kolegu/novou kolegyni na pozici Akviziční obchodník/obchodnice.

Hlavní popis:

Zodpovídá za nové zákazníky a obchodní příležitosti ve svěřené oblasti.

Pracovní náplň:

• aktivní vyhledávání nových zákazníků a obchodních příležitostí,
• telefonické oslovení zákazníků a domluvení osobních schůzek za účelem prodeje všech oblastí nabídky AUTOCONT (HW, SW, řešení a služby všech divizí),
• spolehlivé a rychlé zpracování informací o nové obchodní příležitosti,
• kvalitní vedení obchodní dokumentace v informačním systému (kontakty, záznamy ze schůzek, obchodní příležitosti),
• tvorba a pravidelné vyhodnocování cílů (potencionálních zákazníků) ve svěřeném regionu, pravidelné hodnocení aktivit s obchodním ředitelem oblasti,
• spolupráce s centrálním obchodním oddělením, regionálním zastoupením a divizemi AUTOCONTu.

Požadavky na pozici:

• SŠ/VŠ vzdělání,
• prokazatelné obchodní zkušenosti – obchodní výsledky a reference výhodou,
• praxe na obchodní pozici v ICT oblasti nebo příbuzném oboru výhodou,
• znalost ICT prostředí regionu výhodou,
• zkušenosti s akviziční činností výhodou,
• řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič,
• dobrá znalost MS Office.

Osobnostní předpoklady:

• výborné komunikační schopnosti a osobní dispozice pro práci s novými zákazníky,
• zdravé sebevědomí a obchodní ambice,
• orientace na výsledky,
• profesionální vystupování a reprezentace společnosti,
• vysoký zájem o oblast akvizičního obchodu a ICT, chuť se rozvíjet,
• zodpovědnost, samostatnost.

Místo výkonu práce:

  • Ostrava

Termín nástupu:

Ihned/dohodou

Nabízíme:

• perspektivní a zajímavou práci v dynamicky se rozvíjející české firmě,
• motivující finanční ohodnocení, podíl na obchodních výsledcích společnosti,
• příjemné a moderní pracovní prostředí,
• možnost osobního a profesního růstu,
• program školení zaměstnanců (odborné i měkké dovednosti),
• systém zaměstnaneckých benefitů: notebook, mobilní telefon, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, penzijní připojištění, slevy na IT produkty, firemní sportovní a společenské akce, možnost práce home office aj.,
• služební automobil.

Pokud Vás naše nabídka zaujala, neváhejte nám zaslat svůj profesní životopis. Budeme se těšit na Vaše odpovědi.

Kontakt

AUTOCONT a.s.
Anna Biolková
AUTOCONT již více než 27 let na českém a slovenském trhu pro své zákazníky úspěšně zavádí a provozuje užitečné informační technologie. Dlouhodobě se specializujeme na podniková řešení Microsoft Dynamics, které také sami interně používáme. Našich více než 120 architektů, konzultantů a programátorů Microsoft Dynamics AX/CRM/NAV se stará o více než 250 zákazníků v České republice a na Slovensku. Na začátku roku 2017 uvedl Microsoft na trh revoluční generaci podnikového řešení Dynamics 365 a na konci roku 2017 vstoupila do AUTOCONTU finanční skupina KKCG. A Microsoft Dynamics začal být v AUTOCONTU fičák….