KARIÉRA

Koho přesně
hledáme?

Vstupte mezi nás.

AUTOCONT je jedničkou na českém trhu v poskytování IT služeb středním a velkým společnostem.

V roce 2017 jsme se stali součástí mezinárodní investiční skupiny KKCG podnikatele Karla Komárka, která má ve svém portfoliu další zajímavé IT společnosti a jejímž cílem je postupně získat dominantní postavení na trhu ICT v regionu a velmi silnou pozici v mezinárodním měřítku.

Přidej se k nám do AUTOCONTu a poznáš prostředí založené na přátelství, profesionalitě a inovacích.

Specialista řešitel vzdálené správy

Na dlouhodobý projekt pro jednoho z našich největších zákazníků hledáme nové kolegy na pozici Specialista řešitel vzdálené správy uživatelů.

Hlavní popis pozice:

Vaším hlavním úkolem bude komplexní řešení požadavků na správu serverů, sítí a koncových zařízení smluvních zákazníků naší společnosti.

Pracovní náplň:

  • analýza požadavků uživatelů, jejich řešení s ohledem na dopad na stranu zákazníka,
  • součinnost s kolegy v týmu pří řešení složitějších požadavků, eskalace požadavků na další úrovně podpory či vedení projektu,
  • komunikace se zákazníkem a uživateli zákazníka,
  • společně s ostatními kolegy zajištění pohotovosti.

Požadavky na pozici:

  • SŠ/VŠ vzdělaní, pozice vhodná také pro absolventy,
  • znalost WinTel prostředí a základních aplikací (kancelářské aplikace, Internet) provozovaných na této platformě,
  • praxe se správou serverů, sítí či koncových zařízení výhodou,
  • AJ aktivně výhodou,*čistý trestní rejstřík.

Osobnostní předpoklady:

  • zodpovědný přístup k práci, orientace na výsledek,
  • schopnost týmové práce,
  • časová flexibilita,
  • zdravá ambice a chuť se dále rozvíjet, podporujeme zájem o sebevzdělávání a další kariérní růst interně v rámci AUTOCONTu.

Místo výkonu práce:

  • Praha
  • Ostrava
  • Vysoké Mýto

Nabízíme:

  • perspektivní a zajímavou práci v přátelském kolektivu dynamicky se rozvíjející české firmy,
  • přístup k nejmodernějším informačním technologiím,
  • práce na tuzemských i zahraničních projektech,
  • moderní pracovní prostředí,
  • školení měkkých i odborných dovedností,
  • odborné zaškolení na pozici a možnost kariérního postupu,
  • systém zaměstnaneckých benefitů: notebook, stravenky, zvýhodněné zaměstnanecké tarify, penzijní připojištění, slevy na IT produkty, firemní sportovní a společenské akce aj.

Pokud Vás naše nabídka zaujala, neváhejte nám zaslat svůj profesní životopis. Budeme se těšit na Vaše odpovědi.

Kontakt

AUTOCONT a.s.
Lucie Zachová
Líbalova 2348/1
149 00  Praha 11-Chodov
Česká republika
Telefon: 778 497 649
AUTOCONT již více než 27 let na českém a slovenském trhu pro své zákazníky úspěšně zavádí a provozuje užitečné informační technologie. Dlouhodobě se specializujeme na podniková řešení Microsoft Dynamics, které také sami interně používáme. Našich více než 120 architektů, konzultantů a programátorů Microsoft Dynamics AX/CRM/NAV se stará o více než 250 zákazníků v České republice a na Slovensku. Na začátku roku 2017 uvedl Microsoft na trh revoluční generaci podnikového řešení Dynamics 365 a na konci roku 2017 vstoupila do AUTOCONTU finanční skupina KKCG. A Microsoft Dynamics začal být v AUTOCONTU fičák….