KARIÉRA

Koho přesně
hledáme?

Vstupte mezi nás.

AUTOCONT je jedničkou na českém trhu v poskytování IT služeb středním a velkým společnostem.

V roce 2017 jsme se stali součástí mezinárodní investiční skupiny KKCG podnikatele Karla Komárka, která má ve svém portfoliu další zajímavé IT společnosti a jejímž cílem je postupně získat dominantní postavení na trhu ICT v regionu a velmi silnou pozici v mezinárodním měřítku.

Přidej se k nám do AUTOCONTu a poznáš prostředí založené na přátelství, profesionalitě a inovacích.

Operátor/ka IT Service Desku

Do našeho týmu zaměřeného na projekty v oblasti outsourcingu ICT služeb hledáme novou posilu na pozici Operátor/ka IT Service Desku.

Hlavní popis:

Operátor/ka IT Service Desku bude přijímat požadavky od klientů společnosti a zároveň bude zodpovídat za předání k vyřízení kompetentním osobám.

Pracovní náplň:

  • přijímání požadavků/incidentů od koncových uživatelů (emailem, webem, telefonicky),
  • předávání požadavků kompetentním osobám, případně řešení jednoduchých požadavků,
  • zajištění řešení těchto požadavků ve stanoveném termínu a kvalitě,
  • monitoring a eskalace požadavků,
  • proaktivní informování zákazníka a zajištění komunikace se všemi zúčastněnými stranami,
  • administrativní správa požadavků včetně evidence a formálních náležitostí,
  • zajištění směnného provozu (držení pohotovostí).

Požadavky na pozici:

  • ukončené SŠ vzdělání,
  • zkušenost na obdobné pozici (zákaznická linka, oblast logistiky či servisu výhodou),
  • profesionální komunikace se zákazníky naší společnosti,
  • zájem a základní orientace v ICT odvětví výhodou,
  • znalost používaní MS Office,
  • znalost práce v ServiceDeskovém systému výhodou (např. HP OpenView SD, ServiceNow, CA Technologies),
  • znalost AJ - komunikativní úroveň.

Osobnostní předpoklady:

  • schopnost určovat priority a vyhodnocovat požadavky,
  • velmi dobré komunikační schopnosti,
  • pečlivost, zodpovědnost a samostatnost,
  • orientace na zákazníka,
  • schopnost týmové práce.

Místo výkonu práce:

  • Praha
  • Ostrava

Nabízíme:

  • perspektivní a zajímavou práci v přátelském kolektivu dynamicky se rozvíjející české firmy,
  • práce na tuzemských i zahraničních projektech,
  • moderní pracovní prostředí,
  • školení měkkých i odborných dovedností, možnost certifikací,
  • odborné zaškolení na pozici a možnost kariérního postupu,
  • systém zaměstnaneckých benefitů: notebook, stravenky, zvýhodněné zaměstnanecké tarify, penzijní připojištění, slevy na IT produkty, firemní sportovní a společenské akce.

V případě Vašeho zájmu neváhejte zaslat svůj profesní životopis, budeme se těšit na Vaše odpovědi.

Kontakt

AUTOCONT a.s.
Lucie Vaněčková
Líbalova 1/2348
149 00  Praha-Chodov
Česká republika
AUTOCONT již více než 27 let na českém a slovenském trhu pro své zákazníky úspěšně zavádí a provozuje užitečné informační technologie. Dlouhodobě se specializujeme na podniková řešení Microsoft Dynamics, které také sami interně používáme. Našich více než 120 architektů, konzultantů a programátorů Microsoft Dynamics AX/CRM/NAV se stará o více než 250 zákazníků v České republice a na Slovensku. Na začátku roku 2017 uvedl Microsoft na trh revoluční generaci podnikového řešení Dynamics 365 a na konci roku 2017 vstoupila do AUTOCONTU finanční skupina KKCG. A Microsoft Dynamics začal být v AUTOCONTU fičák….