KARIÉRA

Koho přesně
hledáme?

Vstupte mezi nás.

AutoCont již více než 27 let na českém a slovenském trhu pro své zákazníky úspěšně zavádí a provozuje užitečné informační technologie. Dlouhodobě se specializujeme na podniková řešení Microsoft Dynamics, které také sami interně používáme. Našich více než 120 architektů, konzultantů a programátorů Microsoft Dynamics AX/CRM/NAV se stará o více než 250 zákazníků v České republice a na Slovensku. Na začátku roku 2017 uvedl Microsoft na trh revoluční generaci podnikového řešení Dynamics 365 a na konci roku 2017 vstoupila do AutoContu finanční skupina KKCG. A Microsoft Dynamics začal být v AutoContu fičák….

Konzultant/ka Microsoft Dynamics 365 for Talents

Máte zkušenosti v interních HR procesech a moderní technologie jsou pro Vás vítaným pomocníkem? Láká Vás se podílet na vytváření digitální budoucnosti HR? Chcete být v kontaktu s jinými HR specialisty a pomáhat jim efektivněji uchopit jejich procesy a data?
Tak právě pro Vás je role HR konzultanta pro platformu Microsoft Dynamics for Talent šitá na míru! Nejde o mzdový systém, ale o ucelené řešení, které podporuje a usnadňuje řízení ostatních HR procesů počínaje náborem, přes onboarding, osobní rozvoj, péči o zaměstnance a reporting pro manažery v každé organizaci.

Jaké budou Vaše klíčové odpovědnosti?

• výborná znalost možností a funkčnost řešení Microsoft Dynamics 365 for Talent z pohledu HR procesů (nikoliv technické IT specifikace),
• spolupráce na analýze prostředí zákazníka, poznání jeho procesů a návrhu postupu pro implementaci Microsoft Dynamics 365 for Talent
• konzultace, poradenství a školení zákazníků při implementaci a rozvoji řešení
• návrhy zlepšení HR procesů u klientů s cílem dosáhnout rychlé návratnosti investic do řešení,
• poskytování poradenství zaměstnancům klienta při využívání systému,
• komunikace s klienty - videokonference i osobní návštěvy.

Proč propojit své zkušenosti s AUTOCONTem?

• unikátní spojení HR s novou sofistikovanou technologií - pojďte s námi utvářet HR 21. století
• práce pro IT jedničku na českém trhu
• osobní rozvoj – hard i soft skills, rozvojový a kariérní plán
• přímá vazba výdělku na business
• home office, flexibilní pracovní doba a využívání technologií, které umožňují práci na dálku a sladění s osobními životními rytmy
• 5 týdnů dovolené, stravenky, služební notebook a smartphone, penzijní připojištění, slevy na IT produkty, firemní sportovní a společenské akce aj.

Co očekáváme?

• praktická zkušenost s HR procesy, jejich tvorba, implementace a redesign
• chuť posouvat procesy na novou úroveň propojením HR a technologií
• proaktivní přístup, dobré vyjadřovací schopnosti a empatii pro pochopení potřeb klienta
• chuť se naučit něco nového a poznávat nová prostředí
• příležitostně cestovat
• příležitostná komunikace v anglickém jazyce

Termín nástupu

• dle dohody možný třeba hned

Místo výkonu práce

• Brno nebo Praha

Kontakt

AUTOCONT a.s.
Lucie Poláková
AUTOCONT již více než 27 let na českém a slovenském trhu pro své zákazníky úspěšně zavádí a provozuje užitečné informační technologie. Dlouhodobě se specializujeme na podniková řešení Microsoft Dynamics, které také sami interně používáme. Našich více než 120 architektů, konzultantů a programátorů Microsoft Dynamics AX/CRM/NAV se stará o více než 250 zákazníků v České republice a na Slovensku. Na začátku roku 2017 uvedl Microsoft na trh revoluční generaci podnikového řešení Dynamics 365 a na konci roku 2017 vstoupila do AUTOCONTU finanční skupina KKCG. A Microsoft Dynamics začal být v AUTOCONTU fičák….